#1 Skrevet Desember 25, 2015 Hugger A6 2,5tdi avant. Priseksempel. Dører 200 pr stk. Komplett glasstakluke 1000. 2 stk fjærbein kr 800 Panser 600 Bakluke uten mye rust 750 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 25, 2015 Hugger A6 2,5tdi avant. Priseksempel. Dører 200 pr stk. Komplett glasstakluke 1000. 2 stk fjærbein kr 800 Panser 600 Bakluke uten mye rust 750 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 25, 2015 "gasspedal" som er hel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 25, 2015 "gasspedal" som er hel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 26, 2015 "gasspedal" som er hel? Tenker du hele enheten med elektronikk, så må du lese av hvilket nummer du har da det finnes mange typer. Tenker du kun den hengslede plastdelen som ofte ryker så har jeg sikkert den også liggende, men kan den tas av fra metallarmen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 26, 2015 "gasspedal" som er hel? Tenker du hele enheten med elektronikk, så må du lese av hvilket nummer du har da det finnes mange typer. Tenker du kun den hengslede plastdelen som ofte ryker så har jeg sikkert den også liggende, men kan den tas av fra metallarmen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 26, 2015 tenker kun på den som alltid ryker. den hengslede plastdelen ja men tror man må skifte hele pedalen. ikke sikker da jeg ikke har demontert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 26, 2015 tenker kun på den som alltid ryker. den hengslede plastdelen ja men tror man må skifte hele pedalen. ikke sikker da jeg ikke har demontert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 27, 2015 pedalsettet? Brems og cluch.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 27, 2015 pedalsettet? Brems og cluch.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 28, 2015 Har du interiøret, setene foran som er viktigst. Evt skinn/farge? Varmeapparat funker så og si ikke på min, men vet ikke helt enda hva jeg trenger for å få det i funksjon.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 28, 2015 Har du interiøret, setene foran som er viktigst. Evt skinn/farge? Varmeapparat funker så og si ikke på min, men vet ikke helt enda hva jeg trenger for å få det i funksjon.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 28, 2015 Har du bunnplate i bagasjen, over reservehjul? Og rollo/"gardin"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 28, 2015 Har du bunnplate i bagasjen, over reservehjul? Og rollo/"gardin"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 28, 2015 pedalsettet? Brems og cluch.... Sjekker senere i kveld, sender PM hvis jeg har. Har du interiøret, setene foran som er viktigst. Evt skinn/farge? Varmeapparat funker så og si ikke på min, men vet ikke helt enda hva jeg trenger for å få det i funksjon.. Seter er solgt. Men har stående grått stoff sportsinteriør. Har alt mulig rart til varmeapparatet. Hvis det fungerer dårlig på din så er det vanligvis to muligheter: En servomotor i vannkassa eller innvendig lekkasje i varmeregister. Har du bunnplate i bagasjen, over reservehjul? Og rollo/"gardin"? Ja, hentepris 450 for disse to. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 28, 2015 pedalsettet? Brems og cluch.... Sjekker senere i kveld, sender PM hvis jeg har. Har du interiøret, setene foran som er viktigst. Evt skinn/farge? Varmeapparat funker så og si ikke på min, men vet ikke helt enda hva jeg trenger for å få det i funksjon.. Seter er solgt. Men har stående grått stoff sportsinteriør. Har alt mulig rart til varmeapparatet. Hvis det fungerer dårlig på din så er det vanligvis to muligheter: En servomotor i vannkassa eller innvendig lekkasje i varmeregister. Har du bunnplate i bagasjen, over reservehjul? Og rollo/"gardin"? Ja, hentepris 450 for disse to. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 28, 2015 Bra, ønsker gjerne plate og rollo da. Og forsåvidt "alt" vedrørende varmeapparat. Ska se når jeg får hentet, evt mulighet lørdag/ søndag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 28, 2015 Bra, ønsker gjerne plate og rollo da. Og forsåvidt "alt" vedrørende varmeapparat. Ska se når jeg får hentet, evt mulighet lørdag/ søndag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 31, 2015 Har du servopumpe også? Evt pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 1, 2016 (endret) Har du servopumpe også? Evt pris? Til hvilken motor? Turbofemmerne har det ekstra uttaket til "bombe" som 2,5tdi ikke har. Jeg har liggende flere uten det ekstra uttaket. Må rote litt rundt og se om jeg kanskje har liggende med uttak, men gidder ikke før jeg hører hvilken du trenger. Prisen blir vi helt sikkert enige om, bare å finne ut hva alternativet er så skal jeg nok være billigst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 1, 2016 Pm sendt, motoren er AEL:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 1, 2016 Hei! Har du motor til takluka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Januar 2, 2016 Hei! Har du motor til takluka? Hei, litt usikker. Gikk selv tom i høst da jeg måtte plukke motor fra den siste delebilen. Men mulig det sitter motor på en hel luke-kasett jeg har stående. Kan sjekke i morgen. Send meg PM med opplysning om du har 100 eller A6, da jeg ikke har i hodet for øyeblikket om motorene er like. PMen blir samtidig en huske-lapp til meg om at jeg skal sjekke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Januar 7, 2016 (endret) Har du beholder for bremsevæske? Er visst knekt pluggen i toppen på min.. (Bilen ble god og varm forresten:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Januar 15, 2016 Har du beholder for bremsevæske? Er visst knekt pluggen i toppen på min.. (Bilen ble god og varm forresten:) Purrer på denne jeg:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...