#1 Skrevet Desember 26, 2015 Hei og god jul:) Noen som kan hjelpe meg med plassering av stripene og de svarte "dottene" på ur quattro? Har noen bilder fra nettet, men er løst litt forskjellig ser jeg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 26, 2015 Hei og god jul:) Noen som kan hjelpe meg med plassering av stripene og de svarte "dottene" på ur quattro? Har noen bilder fra nettet, men er løst litt forskjellig ser jeg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 27, 2015 Hva mener du med de svarte "dottene"? Jeg mener å huske at det var en i klubben som fikk montert nye striper på sin Ur nå i 2015, så forsøk å søke litt i arkivene mens du venter på svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 27, 2015 Hva mener du med de svarte "dottene"? Jeg mener å huske at det var en i klubben som fikk montert nye striper på sin Ur nå i 2015, så forsøk å søke litt i arkivene mens du venter på svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 27, 2015 Hjelper dette? http://www.classic-audi.co.uk/forum/showthread.php?t=30435 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 27, 2015 Hjelper dette? http://www.classic-audi.co.uk/forum/showthread.php?t=30435 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 27, 2015 Spør Helge Gjerseth 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 27, 2015 Spør Helge Gjerseth 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 27, 2015 Jepp, skulle til å si det. Jeg henviste Helge til en kontakt for hans nylakkerte ur trengte stripene på igjen. Mulig fikk han med noe instruksjoner... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 27, 2015 Jepp, skulle til å si det. Jeg henviste Helge til en kontakt for hans nylakkerte ur trengte stripene på igjen. Mulig fikk han med noe instruksjoner... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 29, 2015 Takker! Har funnet litt bilder her og der. Bl.a. fra Audi Museet, så satser på at det blir noenlunde riktig. Skal få tatt no bilder og mål når jeg er ferdig :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 29, 2015 Takker! Har funnet litt bilder her og der. Bl.a. fra Audi Museet, så satser på at det blir noenlunde riktig. Skal få tatt no bilder og mål når jeg er ferdig :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 3, 2016 (endret) Står mål på "ringbildet".Skal få tatt nye baklukebilder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...