Anbefalte innlegg

Hei og god jul:)

Noen som kan hjelpe meg med plassering av stripene og de svarte "dottene" på ur quattro? Har noen bilder fra nettet, men er løst litt forskjellig ser jeg....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei og god jul:)

Noen som kan hjelpe meg med plassering av stripene og de svarte "dottene" på ur quattro? Har noen bilder fra nettet, men er løst litt forskjellig ser jeg....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva mener du med de svarte "dottene"? Jeg mener å huske at det var en i klubben som fikk montert nye striper på sin Ur nå i 2015, så forsøk å søke litt i arkivene mens du venter på svar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva mener du med de svarte "dottene"? Jeg mener å huske at det var en i klubben som fikk montert nye striper på sin Ur nå i 2015, så forsøk å søke litt i arkivene mens du venter på svar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, skulle til å si det.

Jeg henviste Helge til en kontakt for hans nylakkerte ur trengte stripene på igjen.

Mulig fikk han med noe instruksjoner...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, skulle til å si det.

Jeg henviste Helge til en kontakt for hans nylakkerte ur trengte stripene på igjen.

Mulig fikk han med noe instruksjoner...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker!

Har funnet litt bilder her og der. Bl.a. fra Audi Museet, så satser på at det blir noenlunde riktig.

Skal få tatt no bilder og mål når jeg er ferdig :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker!

Har funnet litt bilder her og der. Bl.a. fra Audi Museet, så satser på at det blir noenlunde riktig.

Skal få tatt no bilder og mål når jeg er ferdig :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2016-01-03 19.10.00.jpg

Står mål på "ringbildet".Skal få tatt nye baklukebilder...: mad :

2016-01-03 19.16.41.jpg

2016-01-03 19.09.11.jpg

2016-01-03 19.08.24.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.