knirkelyder på min a3 97 mod

Anbefalte innlegg

som topic sier så har da bilen min begynnt å knirke. dette er vell ett kjent problem på disse modellene?

har prøvd å stå i ro med motor i gang å dreie på rattet. da er det ingen ulyder. men når jeg kjører knirker å smeller det som i en feskbåt fra tildlig 1900 tallet.

det jeg da lurer på er hva er det som gjør at det knirker å smeller?. å hva må jeg skifte for at det skal bli bra igjen?

har å problemer med at bilern dirrer veldig når jeg slipper clutchen. er det noe galt eller er det bare jeg som er for forsiktig på gassen når jeg slipper opp clutchen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

som topic sier så har da bilen min begynnt å knirke. dette er vell ett kjent problem på disse modellene?

har prøvd å stå i ro med motor i gang å dreie på rattet. da er det ingen ulyder. men når jeg kjører knirker å smeller det som i en feskbåt fra tildlig 1900 tallet.

det jeg da lurer på er hva er det som gjør at det knirker å smeller?. å hva må jeg skifte for at det skal bli bra igjen?

Setter en femmer på at det er de indre foringene på stabstaget foran; koster en hundrelapp elns for nye inkl klemmer og skruer - løp og kjøp! :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Setter en femmer på at det er de indre foringene på stabstaget foran; koster en hundrelapp elns for nye inkl klemmer og skruer - løp og kjøp! :-)

Damn. det va kjappt.

jo takk for tipset. men bytta stabstag foringer i vinter. hadde klonkelyder før. men di forsvann etter jeg bytta foringer. nå har det blitt en annen type knakelyder. det knaker å knirker kun når jeg er fart, eller svinger i fart! ingen fusselyder når jeg står stille.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Indre foringer til stabstag?..

hvordan høres dette ut? klakk klakk klappediklakk?

Sliter litt med det på min a4, regner med det er noe i forbindelse med stabstaget.. klakker på ujevn vei.?

Ikke noen knirking.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du bilde av dette.. Skjønenr liksom ikkje heilt kva slags foring du tenker på? Eg er litt redd dette er feil på min og, samt at eg trur at eg har tatt eit motorfeste. Klunker litt når eg gir på, og slepp gassen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.