#1 Skrevet Desember 27, 2015 Som tonic sier, så sliter jeg med å få åpnet døren på vw polo 97 modell. Dette skjer i hovedsak når det er minus ute vell å merke. Problemet er at når jeg skal ut av bilen så tar jeg tak i hendelen på innsiden for å åpne døren, men det er ikke noe motstand, så da får jeg ikke opp døren. Men etter å ha kjørt ca 20 minutt, forså å prøve å åpne døren, så kommer motstanden etter hvert, og jeg får til å åpne døren. Har nå sprayet på silikon over alt, i håp om at dette løser seg. Noen som har erfaringer med dette? ( heldigvis kommer nybilen om 6 uker, blir da kvitt problemet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 27, 2015 Som tonic sier, så sliter jeg med å få åpnet døren på vw polo 97 modell. Dette skjer i hovedsak når det er minus ute vell å merke. Problemet er at når jeg skal ut av bilen så tar jeg tak i hendelen på innsiden for å åpne døren, men det er ikke noe motstand, så da får jeg ikke opp døren. Men etter å ha kjørt ca 20 minutt, forså å prøve å åpne døren, så kommer motstanden etter hvert, og jeg får til å åpne døren. Har nå sprayet på silikon over alt, i håp om at dette løser seg. Noen som har erfaringer med dette? ( heldigvis kommer nybilen om 6 uker, blir da kvitt problemet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 27, 2015 Typisk Golf 3 problem. Du kan forsøke å vinde fjæra en runde ekstra i låsen, gitt jeg husker korrekt. En vinner er nok uansett å ta av låsenw og legge bad for skikkelig rens, deretter smøre på nytt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 27, 2015 Typisk Golf 3 problem. Du kan forsøke å vinde fjæra en runde ekstra i låsen, gitt jeg husker korrekt. En vinner er nok uansett å ta av låsenw og legge bad for skikkelig rens, deretter smøre på nytt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...