Kode instrumentpanel (vagtacho), noen som driver med slikt?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har lyst å få utført litt koding av kombiinstrumentet i golfen min, i første omgang bare kode slik at vanntempnåla faktisk viser reell temperatur i motsetning til hva den gjør i dag. Men jeg har aldri rørt vagtacho så er litt skeptisk til å hive meg rundt. Er det noen som har drevet med det her som kunne vært behjelpelige eller som har erfaringer å dele?

Har til og med en liten guide for hvordan det gjøres:

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4432399-DIY-Linear-true-coolant-temperature-gauge-in-cluster

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Jeg har lyst å få utført litt koding av kombiinstrumentet i golfen min, i første omgang bare kode slik at vanntempnåla faktisk viser reell temperatur i motsetning til hva den gjør i dag. Men jeg har aldri rørt vagtacho så er litt skeptisk til å hive meg rundt. Er det noen som har drevet med det her som kunne vært behjelpelige eller som har erfaringer å dele?

Har til og med en liten guide for hvordan det gjøres:

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4432399-DIY-Linear-true-coolant-temperature-gauge-in-cluster

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror min Golf (98 110 hk TDI) allerede viser reell temperatur. Grunnen til at jeg tror dette la jeg merke til i morges. Utetemperaturen i morges var -3.5º og jeg kjørte ned en lang bakke (4-500 meter) hvor jeg naturligvis motorbremset hele veien, i ca 50-60 km/t. Fra toppen til bunnen av bakken kunne jeg tydelig se at motortemperaturen falt fra ca 75 til ca 70 grader. Så fort jeg var nede på "flat mark" og gasset litt igjen, så begynte temperaturen også å stige igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.