#1 Skrevet Desember 28, 2015 Hei. Jeg har lyst å få utført litt koding av kombiinstrumentet i golfen min, i første omgang bare kode slik at vanntempnåla faktisk viser reell temperatur i motsetning til hva den gjør i dag. Men jeg har aldri rørt vagtacho så er litt skeptisk til å hive meg rundt. Er det noen som har drevet med det her som kunne vært behjelpelige eller som har erfaringer å dele? Har til og med en liten guide for hvordan det gjøres: http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4432399-DIY-Linear-true-coolant-temperature-gauge-in-cluster 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 28, 2015 Hei. Jeg har lyst å få utført litt koding av kombiinstrumentet i golfen min, i første omgang bare kode slik at vanntempnåla faktisk viser reell temperatur i motsetning til hva den gjør i dag. Men jeg har aldri rørt vagtacho så er litt skeptisk til å hive meg rundt. Er det noen som har drevet med det her som kunne vært behjelpelige eller som har erfaringer å dele? Har til og med en liten guide for hvordan det gjøres: http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4432399-DIY-Linear-true-coolant-temperature-gauge-in-cluster 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 4, 2016 Jeg tror min Golf (98 110 hk TDI) allerede viser reell temperatur. Grunnen til at jeg tror dette la jeg merke til i morges. Utetemperaturen i morges var -3.5º og jeg kjørte ned en lang bakke (4-500 meter) hvor jeg naturligvis motorbremset hele veien, i ca 50-60 km/t. Fra toppen til bunnen av bakken kunne jeg tydelig se at motortemperaturen falt fra ca 75 til ca 70 grader. Så fort jeg var nede på "flat mark" og gasset litt igjen, så begynte temperaturen også å stige igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...