#26 Skrevet Desember 29, 2015 Ja, 1 liter på 1000km er vel i drøyeste laget ja Kikka sånn kjapt på 3.0TDI nå, og var ikke voldsomt til utvalg. Mulig jeg blir "for" kresen igjen, men vil ABSOLUTT ha med manuell. MEN, skal også sies at ikke har testa en 3.0TDI med automat. Men jeg har ALLTID vært en manuell fyr, og tror nok jeg kommer til å være det enda en god stund 3.0TDI'en er ganske sikker motor det vel? Skal du ha B8 og 3,0 med manuell så må du sikkert lete litt ja. I mange tilfeller så er de sikkert kjipt utstyrt også. Er jo nydelig med tiptronic automat da og lite problem med de også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Desember 29, 2015 a4 b8 3.0tdi aut har vel og zf6hp28 kassa som tåler 600Nm + Vet om en som har bremset 317 hk og 720Nm i b8 3,0tdi aut quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Desember 29, 2015 a4 b8 3.0tdi aut har vel og zf6hp28 kassa som tåler 600Nm + Vet om en som har bremset 317 hk og 720Nm i b8 3,0tdi aut quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Desember 29, 2015 Ja, jo, ja.. Kan jo såklart tenkes jeg hadde trivdes med automat. Er jo bare å prøve en med det, egentlig Jøss, det er ganske imponerende tall på as. Blir en ganske rå doning egentlig da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Desember 29, 2015 Ja, jo, ja.. Kan jo såklart tenkes jeg hadde trivdes med automat. Er jo bare å prøve en med det, egentlig Jøss, det er ganske imponerende tall på as. Blir en ganske rå doning egentlig da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Desember 29, 2015 Kan nevne at det er skiftet stempelringer på min 2010 1.8 tfsi av forrige eier og der står oljenivået på samme sted som da jeg kjøpte den for 4000km siden. Så hvis du finner en bil som er utbedret så ville jeg følt meg trygg på at det er i orden. Det gjorde jeg iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Desember 29, 2015 Kan nevne at det er skiftet stempelringer på min 2010 1.8 tfsi av forrige eier og der står oljenivået på samme sted som da jeg kjøpte den for 4000km siden. Så hvis du finner en bil som er utbedret så ville jeg følt meg trygg på at det er i orden. Det gjorde jeg iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...