#1 Skrevet Desember 29, 2015 Hei, har ett sett med 19" felger som er litt kant kjørte, noen her inne som kan fikse d billig? Evnt vet om noen som kan? De er ikke veldig ille, men vil ha de fine igjen. På forhånd takk. [ATTACH=CONFIG]233535[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]233536[/ATTACH] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 29, 2015 Hei, har ett sett med 19" felger som er litt kant kjørte, noen her inne som kan fikse d billig? Evnt vet om noen som kan? De er ikke veldig ille, men vil ha de fine igjen. På forhånd takk. [ATTACH=CONFIG]233535[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]233536[/ATTACH] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 29, 2015 Prøv disse http://www.felgteknikk.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 29, 2015 Prøv disse http://www.felgteknikk.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 29, 2015 Oslo felgretting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 29, 2015 Oslo felgretting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 29, 2015 Jeg følger en russer på Facebook som har et firma som heter Felgretting Alnabru AS, vet ikke hvordan prisene er, men bildene i galleriet tyder på at de gjør en fin jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 29, 2015 Jeg var innom det firma Per nevnte for ca 2-3mnd siden og de tar ca samme som Oslo felgteknikk. Mener å huske at begge firma ville bare ta sett. 2 eller 4hjul. Kosta vel 1400 for 2stk for småskader tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 30, 2015 Hmmm, 1400 var ikke så alt for ille.. Alle 4 må fikses på, mn er ikke mye i d heletatt, skulle kanskje tatt turen å hørt om pris... Tusen takk for svar alle sammen ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 30, 2015 Jeg følger en russer på Facebook som har et firma som heter Felgretting Alnabru AS, vet ikke hvordan prisene er, men bildene i galleriet tyder på at de gjør en fin jobb. Vi har verksted lokale i nærheten av disse gutta og har brukt de selv. De er nøyaktige og flinke - så disse kan jeg anbefale. Prismessig lå de etter hva jeg husker, ganske likt som utfører samme type arbeid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...