Noen som fikser felger billig Oslo/Akershus?

Anbefalte innlegg

Hei, har ett sett med 19" felger som er litt kant kjørte, noen her inne som kan fikse d billig? Evnt vet om noen som kan? De er ikke veldig ille, men vil ha de fine igjen. På forhånd takk.

[ATTACH=CONFIG]233535[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]233536[/ATTACH]

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, har ett sett med 19" felger som er litt kant kjørte, noen her inne som kan fikse d billig? Evnt vet om noen som kan? De er ikke veldig ille, men vil ha de fine igjen. På forhånd takk.

[ATTACH=CONFIG]233535[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]233536[/ATTACH]

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg følger en russer på Facebook som har et firma som heter Felgretting Alnabru AS, vet ikke hvordan prisene er, men bildene i galleriet tyder på at de gjør en fin jobb.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var innom det firma Per nevnte for ca 2-3mnd siden og de tar ca samme som Oslo felgteknikk. Mener å huske at begge firma ville bare ta sett. 2 eller 4hjul. Kosta vel 1400 for 2stk for småskader tror jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm, 1400 var ikke så alt for ille.. Alle 4 må fikses på, mn er ikke mye i d heletatt, skulle kanskje tatt turen å hørt om pris... Tusen takk for svar alle sammen ! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg følger en russer på Facebook som har et firma som heter Felgretting Alnabru AS, vet ikke hvordan prisene er, men bildene i galleriet tyder på at de gjør en fin jobb.

Vi har verksted lokale i nærheten av disse gutta og har brukt de selv.

De er nøyaktige og flinke - så disse kan jeg anbefale. Prismessig lå de etter hva jeg husker, ganske likt som utfører samme type arbeid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.