#1 Skrevet Desember 29, 2015 Har byttet lyspære på bryterne...og tok av disse "stålwire sakene" for at det skulle bli litt lettere.... Men når jeg skal sette disse på plass igjen er "varme/kuldebrytern" litt treg på slutten mot det varmeste.. og den som justerer "Hvor" lufta skal hen er jo helt på jordet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 29, 2015 Har byttet lyspære på bryterne...og tok av disse "stålwire sakene" for at det skulle bli litt lettere.... Men når jeg skal sette disse på plass igjen er "varme/kuldebrytern" litt treg på slutten mot det varmeste.. og den som justerer "Hvor" lufta skal hen er jo helt på jordet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 29, 2015 Ingen som har gjort dette? Jeg må dette i orden asap:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 29, 2015 Ingen som har gjort dette? Jeg må dette i orden asap:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 29, 2015 det er romjul. folk er på fest/er med familie etc. gi det litt tid så er det sikkert noen som svarer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 29, 2015 det er romjul. folk er på fest/er med familie etc. gi det litt tid så er det sikkert noen som svarer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 29, 2015 hehe...Har fått fixa det;) ja glemte helt at det var romjul:P enklere når man montere klips riktig som holder disse "wire" greine..alt fixa:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 29, 2015 hehe...Har fått fixa det;) ja glemte helt at det var romjul:P enklere når man montere klips riktig som holder disse "wire" greine..alt fixa:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...