#1 Skrevet Desember 31, 2015 Lurer på hvor manfyller på adblue på en 2016 Golf 7, 4motion ? har sett rundt i hele bilen uten og finne det ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 31, 2015 Den har nok da ikke Adblue,jeg har ikke på min 2016 octavia 1,6 tdi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 31, 2015 Selgern som sa jeg hadde derfor jeg har leita, men mulig han tok feil, har 2.0l 150hk tdi med euro6 standard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 31, 2015 Mulig selger har blandet med Bluemotion? Amerikansk utgave av Golf har Adblue og påfylling under tanklokket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 31, 2015 får høre med selgern på møller over nyttår da jeg skal innom der uansett, men ser jo ut som golf 7 ikke har adblue på 2016 mod i Norge ennå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 31, 2015 Vi har ikke det på a3ene så rart om det skulle vært på Golf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 1, 2016 Har samme motor og drivlinje, og ikke adblue på min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...