#1 Skrevet Januar 1, 2016 (endret) Ønsker å kjøpe Audi RS2 AVANT ELLER SEDAN. Kontakt på tlf 93454270. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 9, 2016 Er fortsatt på jakt etter s2/rs2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 12, 2016 Hei Nuri. Oppsøk eier av denne og hør om den er til salgs.... Godkjent ombygd S2 sedan!! DF89109. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 12, 2016 Eier er vel i klubben , og hadde ik salgsplaner for en drøy mnd siden ivertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 12, 2016 Eier er vel i klubben , og hadde ik salgsplaner for en drøy mnd siden ivertfall Er lov å prøve seg med ett bud iallfall... Nuri har penger liggende klart hvis det sku dukke opp no.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 12, 2016 Er lov å prøve seg med ett bud iallfall... Nuri har penger liggende klart hvis det sku dukke opp no.. Du har jo bil Roger, og Nuri har penger. Skulle være enkelt dette[emoji3] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 12, 2016 Du har jo bil Roger, og Nuri har penger. Skulle være enkelt dette[emoji3] Han har prøvd seg....men får vel la den stå å modne litt til vel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 12, 2016 Gammle bilen min den Roger,tror e hadde den i 9 år:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 12, 2016 Gammle bilen min den Roger,tror e hadde den i 9 år:) Stemmer det Harald! =) Var derfor jeg ville tipse om den! Seriøst og strøkent (om)bygg!! =) Du savner den kansje?? Hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 13, 2016 Veit om en 94`RS2 Avant som står å forfaller....sølv, med svart skinn! Med def.motor.... Lov å gi bud på den!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 13, 2016 Er lov å prøve seg med ett bud iallfall... Nuri har penger liggende klart hvis det sku dukke opp no.. ja alt er til salgs for rette bud Mye som er helt rett med den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 13, 2016 Gammle bilen min den Roger,tror e hadde den i 9 år:) Den står hos meg nå. Hatt den siden starten på 2014. Takk for praten på Våler i fjor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 13, 2016 Den står hos meg nå. Hatt den siden starten på 2014. Takk for praten på Våler i fjor Finner ingen prosjekt tråd på den jeg!! Det må du få lagd deg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 13, 2016 Finner ingen prosjekt tråd på den jeg!! Det må du få lagd deg.... Har lenge tenkt jeg skulle det, så nå er den startet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 26, 2016 Penger er klart men mange som legger bilen til skikkelig pris. Håper på å treffe en bra bil til fornuftig pris. Det er bare å komme med forslag folkens. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...