#1 Skrevet Januar 2, 2016 (endret) Noen som sitter på koden? Googlet meg ihjel uten særlige resultater. Gjelder når regnsensor er på og bilen settes i revers. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 2, 2016 Lurer på dette jeg og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 2, 2016 Da fant jeg ut av dette selv: 09-Cent. Elect. -> Security Access - 16 (passord 20113) -> Adaptation - 10 -> drop menu, der finner man auto rear wiper with reverse. Active=1 / Inactive=0. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 2, 2016 Vet ikke hvilken kanal du tilpasser det i vel? Den drop menyen er jo i vcds, må ha kanalnr. på org. diagnoseutstyr.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 2, 2016 Tror det er den første kanalen som ligger der når man kommer inn i adaptation, dog husker ikke helt 100% men det er jo bare å bla seg gjennom mener jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...