#1 Skrevet Januar 2, 2016 Noen som har noen tips til dette? Får ikke trykk ved å pumpe på pedalen, får ikke fram væske med vacum på nippelene på kassa. Alt virker bare dødt. Har hatt av kassa ifm clutchbytte. Er helt blank nå. Skjønner ikke noen ting.. Takker for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 2, 2016 Har noen ganger presset vesken gjennom luftenippel og opp i boksen når det har vert problem med og få luftet dei. Med Ketchup flaske. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 2, 2016 Har noen ganger presset vesken gjennom luftenippel og opp i boksen når det har vert problem med og få luftet dei.Med Ketchup flaske. Fikk samme tips av en kompis istad. Så det blir prøvd imorra. Tusen takk ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 2, 2016 jeg pleier å gjøre noe så enkelt som å ta en slange fra luftenippel på slave (klar pvc slange) opp i reservoiret. og bare pumpe og pumpe til det ikke kommer noe mer luft. funker som snus la det stå med fall til du ser væske (selvssagt om det kommer noe da) og start å pump når væska har kommet litt opp i slangen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 3, 2016 Nå har jeg orøvd egentlig alt. Vacum Trykk, pump, med og uten slange.. Er helt dødt Hører det surkler i slangen når jeg pumpe men. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 3, 2016 Plukka fra hverandre hele systemet, ut med pedalen og alt. Tett pumpe, full av dritt. Tydelig at det blir mye møkk i systemet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 3, 2016 Plukka fra hverandre hele systemet, ut med pedalen og alt. Tett pumpe, full av dritt. Tydelig at det blir mye møkk i systemet. Må følge servicene dine med bremsevæskeskift oftere vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 8, 2016 My pumpe gjorde susen. Da skjedde det noe med en gang..👌 takk for innspill folkens. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...