#1 Skrevet Juni 16, 2005 Noen som har testa denne gjør det selv bulk fikseren fra Torshov? Funker den? Hva med lim restene, løsner de eller blir det merker i lakken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 16, 2005 funker vel kanskje på enkelte bulker i enkelte tilfeller hvis du er heldig. men ikke hvis det er en skark knekk i plåten eller om det er på et hjørne eller ved en kant vil jeg tro. Har sett sånne "mirakel-verktøy" med sugekopper og magneter før, men jeg ville ikke brukt penger på det. Hvis du kommer til på baksiden er det like greit å presse bulken ut i så fall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 16, 2005 Jeg vil vel heller anbefale et firma som er trollmenn på sånne ting. De heter Nordic dent. http://www.nordicdent.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 16, 2005 Ford Grenland i Porsgrunn fikser også slikt til en rimelig penge og med godt resultat. Hadde en irriterende bulk i S6'en som alle sa at ikke kunne reparerest, men den ble helt hundre den. Kom på rundt 700,- tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...