Noen som har prøvd disse LED pærene å fått cambus feil?

Anbefalte innlegg

Får feil på de LEDsa jeg har i ryggelysa idag og har tenkt å få satt på motstander.

Men så dukket disse opp hos dioder.no og jeg lurer på om det er noen som har disse og ikke fått feil på dem?

http://www.dioder.no/products/50w-cree-led-10-30v-t10-w16w-canbus

Frister jo pga de er bedre på papiret, men hvis de også gir canbus feil slik de jeg har gjør, så er det ikke verd det.

Erfaringer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står at det er canbus LED, så da vil du mest sannsynlig ikke få feilmelding.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke prøvd akkurat disse, men de ligner veldig mye på noen jeg prøvde - ingen error så de var error-free som lovet, men ga et lite blink under pæresjekken (som sannsynligvis er irriterende for de bak).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har opplevd canbus pærer man får feil på og ikke. Skoda er visstnok en vanskelig bil å tilfredsstille ifølge sikre kilder......

Blinking på pæresjekk har jeg både på DRL og ryggelys, det er ikke så farlig da, skjer jo bare ved oppstart.

Men denne teksten "Med pærens høye forbruk vil den lure pæresjekken på de fleste modeller. Ved feil kan det være nødvendig med eksterne motstander" gjør at jeg spør her da : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det T10 eller T15 sokkel?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min skoda fikk jeg skiltlys feil når det var kaldt pga lavere motstand da... sikkert bare dårlige led med dor lav motstand enn det burde vært

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.