#1 Skrevet Januar 5, 2016 (endret) Noen medlemmer som kan tenke seg eller kjenner noen som kan tenke seg leke/bane bil til sommeren: smil : Bygd for å holde og klar til bruk både på vei og bane, bare å sette seg inn å fyre opp! Selges gunstig da den ikke skal brukes av meg;) 125000,- -EU-godkjent, juli 2015. -Nymappet, med eit snilt mapp (benke papir medfølger, mer å hente om man ønsker) -Motor med smidd innmat. -HKS 264 kammer -Letta svinghjul og clutch fra ACT -Ny turbo gerret gt2860rs med an fittings og stålombundet slange -Greddy boostcontroller spec b -Turbotimer -Frontmontert ic -Nye bakdekk 265/35/18 -Apexi Power fc -Ny 3" eksos fra turbo med vorex bakpotte 4" med fjernkontroll.( )-Olje er byttet hver 5000 km -Ny oljekjøler og forflyttningskit med termostat (Slipper ikke oljen ut i kjøleren før den er 80C ) -Nye EBC slissa bremseskiver framme og bak, redstuff klosser. -Led baklykter -Krengestag oppe foran og bak -Sandblåst og Tectylert hos Thorsen Antirust AS -Bredbåndslambda/turbotrykk/oljetrykk/oljetemp. -Tona vinduer -Koyrad radiator med el-vifte -Nye bremseslanger framme -Gule koni bak -Nytt bensinfilter -Tomei Rocketarmstoppers -Splitfire coiler -Z32 lmm -550 nismo dyser, nylig vært på rens og test. -Walbro 255l bensinpumpe -Motordemper Deler som følger med: - Bredda fram skjermer. - Sideskjørt. - Original vinge. - Ekstra girkasse Bil vært med på NRK rock: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 5, 2016 Før det kommer en admin og stenger tråden, så kan jeg minne på om at salgstråder må ha pris (noe jeg ikke klarer å finne) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 5, 2016 Bildeutklipp fra NRK: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 27, 2016 Glemt å oppdatere, ble solgt på dagen denne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...