Anbefalte innlegg

Hei!

I høst hadde jeg vannlekkasje i bilen. Sjekket kassen fremfor frontruten, som sto full av vann. Staket opp den ene dreneringen som jeg klarte å finne, og problemet var løst...inntil nå nylig. Vasket bilen forrige uke, og da jeg satte meg inn igjen kunne jeg se vannet renne inn i bilen. Sjekket på nytt dreneringen, og den var grei. Prøvde å vaske igjen i dag, samme skjedde på nytt. Prøver å legge ved et bilde for å illustrere hvor vannet kommer inn, i håp om at noen har en ide om hvor det kommer fra. Har observert det komme inn på to steder, merket med sirkler på bildet.

Mvh Ørjan

IMG_2460-kopi.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frontrute eller elboks i vannkasse? byttet frontrute nylig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Ikke byttet frontrute. Noen som vet om det er flere dreneringer i kassen forran frontrute? Kassen er jo full av forskjellige ting så er ikke enkelt å finne dreneringer der :) Leser at noen andre her på forumet har fått vannet inn gjennom røret til vaieren for å åpne panseret, men vil det komme ut da i overgangen mellom plasten som vist på bildet? altså over håndtaket for å åpne panseret. Skjønner ikke hvor vannet kommer fra, dårlig tetting noen steder?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vell to dren i den fremme vertfall. Etter hva eg meiner

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt ute på førersiden og under en rundt boks på midten er det hvertfall.

Jeg tok støvsugeren på statoil og sugde all dritten ut fra der på min, etter håpløs fisking etter blader og barnåler med fingrene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.