#1 Skrevet Januar 6, 2016 (endret) Selger en splitter ny In tank Racetronix RXP340L bensinpumpe. For dere som skal ha mere power uten og bygge om til utvendig pumpe. Flows 340 Liter/Hr (90 US GPH) @ 43 PSI @ 13.5V * Diameter: 38mm Inlet: 22mm Outlet: 8mm pris: 1100kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 6, 2016 Følger kontakt og filter med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 7, 2016 Følger kontakt og filter med? Nei var desverre ikke kontakt med, men får sikkert billige kontakter på nett. Jeg har brukt bare vanlig kabelsko tidligere. Fungerer fint det. Er kun det krovfilteret som er i pumpa,skal du ha finere filter på dette kjøpes utenom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 7, 2016 1100kr med frakt så tar jeg den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 7, 2016 1100kr med frakt så tar jeg den Du har pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 7, 2016 Solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...