#1 Skrevet Januar 8, 2016 Hvordan er erfaringene med denne drivlinjen? F.eks mht rekkevidde når det er så kaldt? Forbruk i praksis? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 8, 2016 Jeg prøvde GTE i sommer og ble meget imponert, det eneste negative jeg klarte å komme frem til er mangelen på firehjulsdrift. Ellers en perfekt bil mener jeg. Dog det ser ut som om Golf GTE, Passat GTE og A3 e-tron sliter i kuldegradene om dagen: http://www.vg.no/forbruker/bil-baat-og-motor/elbil/disse-ladehybridene-virker-daarligere-i-under-minus-ti/a/23592001/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 8, 2016 All den tid VW ikke har kostet på e-Golf en batterivarmer slik f.eks Nissan Leaf har, så vil jeg tro at GTE/e-Tron ikke har dette, og dermed er nok dette forklaringen til at bilene sliter med å fungere i kulden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 14, 2016 Synes bilen blir fort varm, selv i kulda. Fungerer fint så langt jeg har testet intill -18, men starter da altså i hybrid modus. Jeg har i tillegg webasto parkeringsvarmer, som tilvalg. Bruker den sjelden da jeg som regel varmer bilen med strøm mens den står til lading. Varmeren benyttes ikke som tilleggsvarmer under kjøring på GTE, kun ren parkeringsvarmer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...