#1 Skrevet Juni 16, 2005 Noen som vet hva jeg kan bruke for å impregnere/smøre caben på TT'n? Vil gjerne holde den fin og svart... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 16, 2005 Det finnes rensemiddel og impregneringsmiddel fra Volkswagen, og sikkert også fra bilpleiemiddel-leverandørene. Jeg brukt de originale, og det ble bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 16, 2005 Bare vær klar over at det finnes forskjellige midler alt etter om det er plast- eller stoff-kalesje på bilen. Hvis jeg ikke husker feil så har Autoglym en cab-pakke med rense- og impregneringsmidler til stoff-kalesjer. Selv så brukte jeg et impregneringsmiddel for båtkalesje på min 92 Audi... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 16, 2005 Autoglym har ferdig "pakke" med rens og alt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 18, 2005 Autoglym har en pakke og Turtle wax har kommet med en pakke nå også . Turtle er Billigere , men jeg har ikke testet den, Autoglym finner du hos Møller Turtle Wax tipper jeg du finner hos Torshov 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 18, 2005 Autoglym er Konge produkt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...