#1 Skrevet Januar 9, 2016 Heisann! Vil sette på større skiver foran på min golf mk1, vil også konvertere til skiver bak, har lest meg helt grønn rundt på internett og blir ikke klok.. Noen som har svar her? noen som har gjort det og vet hva slags biler jeg kan ta delene fra? Mvh. Eskil Strande 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 9, 2016 Når det kommer til større bremser til Golf 1, så er det maaaange muligheter. Brukes på vei/bane? Felgstørrelse? Når det kommer til skivebrems bak så er det brekkwire fra Scirocco 16v som gjelder, og mange forskjellige biler å ta resten av delene fra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 9, 2016 Står litt i denne tråden ang bremser. Trackday Golf mk1, hvilken motor? http://forum.vacn.no/showthread.php?t=273206 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 11, 2016 Du kan gjøre følgende for å få 280mm bremser. Montere servo fra Golf 1 cab.,da vil styrestag fra Corrado passe. Hjulboss fra Corrado. Fjærbein fra Corrado,men med Golf1 støtdempere,fjærer og topplager. Nedre bærekule fra Corrado(enkel modifikasjon) Ved å bruke denne kombinasjonen,kan du enten bruke G60 cal. eller S2 cal.,ved bruk av S2 cal.må du benytte bremseslanger fra BMW 5serie. Jeg bruker selv S2 cal.(meget gode bremser,lett å dosere) Bremser bak:Spindler,skiver,cal.fra corrado,håndbrekk wire fra Scirocco 16v samt reduksjonsventiler (3/15). Bremsekraft forsterker fra Golf1 cab. Dette oppsettet ble godkjent av SVV på min bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 11, 2016 Men denne 3/15 ventilen til bremsene bak, hvor fåes den? Ser flere skriver den er utgått...? :-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 12, 2016 Tror Opel GSI benyttet de samme ventilene.Sjekk Ebay. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 12, 2016 Og Peugeot 205 GTI 1.9 fant jeg ut.. ;-) M12 gjenger da, men det er det minste problem... Forresten, syns jeg leste at Opel sine var 3/20 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 12, 2016 Audien min bruker også en slik type regulator. Eller er det en helt annen type dere er ute etter? https://www.rexbo.eu/abs/brake-power-regulator-43962 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 13, 2016 Sånne! Som sitter originalt på Scirocco 16V. Vet ikke om den du viser til, kan brukes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 16, 2016 Har nå funnet ut alt jeg trenger av deler for 256mm foran og 226mm bak. Alt er bolt-on! Disse er ikke fra golf gti eller typer som er vanskelige å få tak i. Kan lage en guide/liste over deler jeg har brukt og andre man kan bruke hvis det er int. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 17, 2016 Gjerne legg ut slik at andre kan søke opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 17, 2016 Høres ut som en god ide å legge ut liste ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 28, 2016 Men denne 3/15 ventilen til bremsene bak, hvor fåes den? Ser flere skriver den er utgått...? :-( Meg bekjent er disse ennå å få tak i hos Classicparts. De tilsvarende til Opel er 3/16 i følge de kunnskapsrike gutta på golf1.info. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...