#1 Skrevet Januar 10, 2016 (endret) Hei dere, 2010 mod touran med fjernstyrt webasto. Starter webasto og alt ser ok ut, men varmen kommer ikke gjennom til kupé Kjørte diagnose og fant ut at webasto gikk til 80gr men utlignet ikke temp med resten av systemet, Ifølge disgnose og lyd virker det som sirkulasjonspumpen går... Kan pumpen være def. Selv om det kommer lyd og vagcom viser 100%? Noe annet som kan være feil? Legger ved bilder av diagnosen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 10, 2016 http://forum.vacn.no/showthread.php?280578-Ingen-varme-i-kupe-Hjelp Vet ikke om dette er problemet hos deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 10, 2016 http://forum.vacn.no/showthread.php?280578-Ingen-varme-i-kupe-Hjelp Vet ikke om dette er problemet hos deg. Min står på heating. Testet også passaten jeg har. Glemte å ta printscreen av diagnosen, men her utlignet temp i kjølesystem og webasto seg ved oppstart... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 10, 2016 Hvis sirkulasjonspumpen hadde vært kaputt hadde webasto gått varm med en gang og stoppet. Ser jo ut til at du får varmt vann ut i systemet i og med at du har 50 grader på g62? Har aldri lest ut selv hva det skal ligge på, men skal vell godt gjøres at lille webastoen klarer å få vannet i hele systemet til 80 grader. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 10, 2016 Hvis sirkulasjonspumpen hadde vært kaputt hadde webasto gått varm med en gang og stoppet. Ser jo ut til at du får varmt vann ut i systemet i og med at du har 50 grader på g62? Har aldri lest ut selv hva det skal ligge på, men skal vell godt gjøres at lille webastoen klarer å få vannet i hele systemet til 80 grader. Temperaturen på motoren kommer av at jegvar ute og kjøre like før jeg skulle feilsøke. Øverste bilde er faktisk 15 min seinere enn bilde 2. Dvs. at temp på motor har falt med webasto gående... Diagnose på passaten viser nærmest det samme. Men her øker motortemp raskt når webasto går. Må være enten en pumpe eller ventil som ikke går.. Men hvilken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 11, 2016 Prøver å livnære tråden med ny informasjon. Kjørte igang webasto på kald bil i dag. Webasto fikk raskt opp temp. og nådde 80gr på 7min. Motor var da fortsatt på 12gr. Webasto fikk kjøre en full runde på 40 min. Da kom det fortsattkald luft i kupé og motortemp hadde kun steget 6 gr... Gjorde det samme på passaten ved siden av. Men her fikk jeg varm luft etter 2 min og motortemp steg hurtig i takt med temp i webasto. Ila. 12 min var motor oppe i 40 gr. Hva i #!!?%#% er galt med den forbaska touran....? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 11, 2016 Prøver å livnære tråden med ny informasjon. Kjørte igang webasto på kald bil i dag. Webasto fikk raskt opp temp. og nådde 80gr på 7min. Motor var da fortsatt på 12gr. Webasto fikk kjøre en full runde på 40 min. Da kom det fortsattkald luft i kupé og motortemp hadde kun steget 6 gr... Gjorde det samme på passaten ved siden av. Men her fikk jeg varm luft etter 2 min og motortemp steg hurtig i takt med temp i webasto. Ila. 12 min var motor oppe i 40 gr. Hva i #!!?%#% er galt med den forbaska touran....? Til informasjon: Temperaturer lest av med VAGcom.. De fleste slanger jeg kommer til blir også varme. Kan det være et spjeld eller ventil som ikke åpner? Evnt om noen rør er koblet feil? Vil vann komme gjennom systemet om rør på sirk.pumpa er byttet om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...