Anbefalte innlegg

Hei. Noen som kan hjelpe med å utbedre pikselfeil på kjørekomputeren. Jeg har en A6 Allroad 2000 mod.

Har søkt litt på "nettet" og sett at man kan kjøpe et nytt kort og lodde dette inn.

Noen som kan tipse meg om devt. delenr. og hvor jeg kan får kjøpt delen. Evt noen i Ålesunds området som kan utføre jobben?

Runar tlf 906 86 679

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

søk på forumet etter "Jacek". Han kan hjelpe deg på Vestlandet!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei og takk for tipset. Fant ikke Jacek på "Forum". Kan du være litt mer konkret?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om noen i Troms som lodder display? Har displayet, trenger kun å få utført jobben.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Jeg brukte Jacek til å skifte displayet på bilen min. Sendte inn instrumentpanelet og han hadde et display som han skiftet for meg. Retur i post: og nå montert inn igjen. Resultatet ble meget bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil dere dele hva dere har betalt, dere som har brukt han?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg husker feil, men tror det var 1700 kr.

Arbeid inkl selve displayet.

To ting som jeg opplevde med det nye displayet:

Det er forholdsvis lyst om kvelden når det er mørkt ute. Sammenliknet med for eksempel de andre visningene, som trip & km-teller.

Det andre er at du ikke kan bruke polariserte solbriller om dagen og se rett på displayet, det blir for mørkt. :P Men ved å vrikke litt på hodet i ny og nè, så kan man jo følge med like vel. Evt kjøpe nye solbriller ;).

Men alt i alt en vellykket jobb.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei; Han tok kr.1200,- for displayet + frakt. (Postoppkrav) arb. og del inkl.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.