#1 Skrevet Juni 16, 2005 Rød. Ganske spesiell. SU skilter. Full styling og 4 piper ut bak. Aner ikke hva motor somstår i de. Noen som vet noe om den? Slik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 16, 2005 Første treff på google gir denne sida... http://www.germancarfans.com/tuners.cfm/TunerID/7040331.020/audi/1.html With chip-tuning, the power output of the fuel-efficient and powerful 1.9 litre turbo diesel engine is being increased from 77 to 96 kW (105 to 130 hp). Mere show enn go kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 16, 2005 ] Mere show enn go kanskje? he he.. kan virke sånn ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 16, 2005 Rød med store hjul og styling ja. Denna har jeg sett! Utrolig strøken bil! Jeg mener det var en sportback men jeg kan ha sett feil i farten azza. Fin var den iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 16, 2005 Rød med store hjul og styling ja. Denna har jeg sett! Utrolig strøken bil! Jeg mener det var en sportback men jeg kan ha sett feil i farten azza. Fin var den iallefall. Går en rød stylet Sportback i byn også, men den er med orginalstyling. Det er en 2.0TQ forresten. Denne var vanlig A3 og var registrert gangske nylig. SU14*** hadde den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 16, 2005 Var fin styling på den der.. Hvem selger ABT i norge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 16, 2005 Kjenner eigeren til denne A3 en. Vet ellers ikke så mye om den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 17, 2005 Var fin styling på den der.. Hvem selger ABT i norge? FMS selger ABT i Norge. Ingen som kan få eieren til å komme på treffene våres da?? Knut du ordner detta du. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 4, 2005 Denne kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 4, 2005 Korrekt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 5, 2005 Ligger her også gitt: http://www.autoborsen.no/ab2/search.wa?_cmd=view&id=168742&amsTypeOffset=0 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...