#1 Skrevet Juni 16, 2005 Noen som kjenner til noen flinke og prisgunstige firmaer som fyller AC/klimaanlegge på bil? Har en formening om at det er litt lite væske i systemet mitt, noe jeg fikk underbygget etter telefinsamtale med tekniker på Møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 16, 2005 På et R134a-anlegg gjør alle oppegående bilverksteder dette. Ellers fikk jeg fylt gass hos GK Inneklima da jeg bodde der. Ikke billigst, men servicen jeg fikk der var upåklagelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 16, 2005 Noen som kjenner til noen flinke og prisgunstige firmaer som fyller AC/klimaanlegge på bil? Har en formening om at det er litt lite væske i systemet mitt, noe jeg fikk underbygget etter telefinsamtale med tekniker på Møller. Send en PM til Kai Erik Giørtz her på forumet. Han er utdannet kjølemontør å jobber for Thermo King Norge å har alt utstyr til å fylle gass. Han gjør det sikkert rimelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...