#1 Skrevet Januar 14, 2016 HeI! Har en 2.5TDIQ C4 som ikke har AC, tenker på å montere AC på denne men har ikke helt peiling på hvordan, er det mye jobb? Går det ann å sette det ifra en delebil rett over? noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 14, 2016 Har ikke gjort det selv. Men er veldig mange komponenter, slanger, rør og ledninger som skal flyttes over. Må bygge om fra manuelt varmeapparat til acc bl.a. I tilleg må vell deler av varmeapparatet skiftes og. Dashbord må ut osv.. Så jeg vil ikke anbefale det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 14, 2016 Dette vil jeg tro er så mye jobb at ingen har giddet å gjort det. I tilegg til det nevnte må også batteriet flyttes til under baksetet. Så vil tro det meste av ledningsnettet må byttes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 16, 2016 har tenkt taken også, er en del som må byttes / addes, men tror ikke det er umulig, Har faktiskt et helt komplett sett som er bare å sette inn. flytte batteriet er egentlig ikke så veldig mye jobb. sette jeg har er også med pluss leding til batteriet bak. litt usikker om dash bordet må ut, men blir en del demontering. husker ikke om lediningene til Ac pumpa og sensorene på condensatoren går mellom torpedoveggen ved ratt stammen eller om den går inn sammen med ledingene fra Ac enhetten der batteriet står. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 16, 2016 har heller ikke ac i min a6. men å montere utgår uten tvil. selv med delebil tilgjengelig. dette er ikke gjort på ei helg og den uka det faktisk er varmt i norge skal jeg klare meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 16, 2016 har heller ikke ac i min a6. men å montere utgår uten tvil. selv med delebil tilgjengelig. dette er ikke gjort på ei helg og den uka det faktisk er varmt i norge skal jeg klare meg. For første gang eier jeg den bil der AC faktisk fungerer.. men kunne like gjerne vært uten den her sommeren også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...