#1 Skrevet Juni 16, 2005 Ja folkens, i mårra starter årets store treff. Håper alle tar turen i helga og blir med på morroa. I mårra fredag 17.06 er det cruising, oppmøte Molde Stadion kl 0930!! Lørdag er det utstilling og premiering hos Bj.Rødseth AS. Starter kl 10!!! Kom folkens...dette blir kult!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 16, 2005 Håper været holder seg. Viskerne mine er så treige.. Ellers har jeg kjøpt inn skilter, skal jobbe til 8 idag og så stressmekke litt ikveld. Blir digg detta. Mulig jeg bare skal parkere på stadion ikveld og mekke. Sove i bilen til imorra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 16, 2005 Håper været holder seg. Viskerne mine er så treige.. Ellers har jeg kjøpt inn skilter, skal jobbe til 8 idag og så stressmekke litt ikveld. Blir digg detta. Mulig jeg bare skal parkere på stadion ikveld og mekke. Sove i bilen til imorra. Tøyseguttn I stille i mårra i, gler me som en kalv på mjøkflaskå!! Håpe at vere hell c! Va på TB bilpleie i går å fikk polert skutå, og tok forhudkrem på spoits-stolanj... jummy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 16, 2005 Gærning. Imorra, uten at du ser d, ska i fram i motorrommet dett og koble av lmm'en din. Da kan i nemlig kjøre forbi d. Vurdera å koste på bilen en vask utvendig au.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 16, 2005 Vurdera å koste på bilen en vask utvendig au.. Husk å åpne lensehullene i kupeen først da, så det ikke samler seg for mye vann inni bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 16, 2005 E d mulig?! Derfor den er søkk våt i dørken hver gang da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 17, 2005 Jaja guttær. Nå har det iaffal blitt pent vær her! For alle som har vurdert å ta seg en tur er det bare å suse ivei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 17, 2005 Reiser nordover om 6 timer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 17, 2005 Nå er det blå himmel og et par skyer... Blir mest sansynligvis knallvær i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 17, 2005 Blå himmel og strålende temperatur i Ålesund også.. Lover ganske bra for morgendagen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 18, 2005 Æ glær mæ ja:D Men nå må jeg finne senga om jeg skal komme opp tidsnok i morga..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...