#1 Skrevet Januar 15, 2016 Hei Noen der ute som har bil med 2,7 biturbo og automat, som er chippet? Tenker da på chip som begrenser nm i forhold til gearkasse Erfaringer med dette? Er det verdt pengene? Forbruk? Pris? Skaffet hvor? Enkelt å montere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 16, 2016 Slags kasse zf5hp19? Og hvor mange Nm får denne mptor ved chip? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 16, 2016 Zf5hp19 er det vell i disse ja.kjapt søk sier 310nm og en plass 420mn,syns det hørtes litt mye ut da 5hp24 som sitter i 4.2 sier 410nm på max torque 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 16, 2016 310 er nok riktig. Men holder nok endel mer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 16, 2016 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 20, 2016 tilbake til spørsmål i tråden... noen som har erfaring med chipping av nevnte motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 29, 2016 310 er nok riktig. Men holder nok endel mer. 2,7T i allroad har 350 Nm originalt, og 2,5tdi 370 mener jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 29, 2016 ZF5HP19 i standard utgave tåler 310 nm (jeg har selv ringt ZF og sjekket). Alle utgaver av denne girkassen som tåler mer enn dette, er utgaver som er forsterket ut fra standardutgaven. Jeg vil anslå at det maksimale moment girkassen i bilen din kan takle, trolig er 350-370 nm. 2.5 TDI V6 har 370 nm, men denne vil altså ha en annen utgave av samme girkasse, bygget for å tåle noe mer moment. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 30, 2016 Er det tip eller multitronic? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...