#1 Skrevet Januar 16, 2016 (endret) Hei! Noen som har vært borti å bytte ratt fra vanlig standard til multifunksjons ratt? er det mulig å gjøre det på min idag og få koblet opp anlegget o.l selv om jeg ikke har det montert på bilen idag? mener jeg har et 4 eikers ratt. Om det vil si at det er 4 eiker fra senter og ut til ratt ringen Det er snakk om en Audi a4 B6 avant 03 modell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 16, 2016 (endret) Mulig på mange biler det, har gjort det på Passat 3C selv. Men lurt å skrive hvordan bil du har, enklere å få tips og hjelp da 😉 Edit: ser du har lagt på bilmodell nå. Har ikke peil på om det er akkurat samme opplegg på Audi, men på en del vw må det byttes ratt-elektronikk under rattstammen i tillegg til rattet. I noen tilfeller også slepering. Men det må noen andre svare på nøyaktig for Audi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 17, 2016 Takk for svar ☺️ Leste litt rundt på nettet og ser mange skriver det samme som deg, angående elektronik og slepering etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 17, 2016 Er en del elektronikk som må byttes i rattstamme, i tillegg til koding. Det er vel mest populært å bytte fra 4 eika multi ratt til 3eika s-line ratt så mulig du kan finne en som vil selge deg delene, gitt at du ser syn på å gjøre jobben selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...