Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som har vært borti å bytte ratt fra vanlig standard til multifunksjons ratt? er det mulig å gjøre det på min idag og få koblet opp anlegget o.l selv om jeg ikke har det montert på bilen idag?

mener jeg har et 4 eikers ratt. Om det vil si at det er 4 eiker fra senter og ut til ratt ringen

Det er snakk om en Audi a4 B6 avant 03 modell

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig på mange biler det, har gjort det på Passat 3C selv.

Men lurt å skrive hvordan bil du har, enklere å få tips og hjelp da 😉

Edit: ser du har lagt på bilmodell nå. Har ikke peil på om det er akkurat samme opplegg på Audi, men på en del vw må det byttes ratt-elektronikk under rattstammen i tillegg til rattet. I noen tilfeller også slepering. Men det må noen andre svare på nøyaktig for Audi.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar ☺️ Leste litt rundt på nettet og ser mange skriver det samme som deg, angående elektronik og slepering etc.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en del elektronikk som må byttes i rattstamme, i tillegg til koding.

Det er vel mest populært å bytte fra 4 eika multi ratt til 3eika s-line ratt så mulig du kan finne en som vil selge deg delene, gitt at du ser syn på å gjøre jobben selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.