Sveise panserforlenger, Ønsker tips ang karroseriverksted(Akershus området)

Anbefalte innlegg

Er det noen her som kan gi meg noen tips ang hvor jeg kan få sveiset og tinnsparklet en panserforlenger? Muligens også aktuelt å få sveiset litt på bagasjeluken.

Grunnen til at jeg ønsker tips er fordi det blir litt slitsomt og vanskelig å reise rundt for finne et verksted. Jeg antar de fleste vil se jobben før de sier om de vil ha den eller ikke...

Jeg hadde fått noen gode kommentarer om Ullensaker Biloppretting, men ble overrasket da jeg reiste dit. Følelsen var som å komme med et illeluktene stinkdyr inn i butikken. Det var altfor mye jobb, de hadde akkurat gjort det på en Golf og for en bra jobb måtte de ha kr 6000-7000. Da vedkommende jeg "snakket" med hadde blåst fra seg litt ble han med ut for å kikke og da fikk jeg en liten innføring i hva som måtte gjøres. Uansett den jobben hadde de ikke lyst på...

JIVHEX.jpg

jivhex_front.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

*Bump*

Ikke noen som har tips om et verksted eller tilfeldigvis jobber på et verksted som kan ta jobben?

Tenkte jeg kunne høre med NBS og samtidig kanskje kjøpe bakrutespoiler og nye baklykter... Som forventet hadde de selvsagt ikke disse delene på lager : bh :

Fikk et tlf.nr som jeg måtte ringe for å høre om sveise jobben. Noen som har erfaringer med NBS? Litt stress med at det er så langt unna, men jeg er åpen for alle alternativer... Kjedelig å ha lista stående i stua : gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har formening om hvor mye det vil koste da? Jeg har regnet med at det ikke ville koste mer enn 2500,- kontant. Høres det galt ut? Jeg får reise litt rundt i morgen for å se om jeg finner noen som kan ta jobben...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

*Bump*

Ikke noen som har tips om et verksted eller tilfeldigvis jobber på et verksted som kan ta jobben?

Tenkte jeg kunne høre med NBS og samtidig kanskje kjøpe bakrutespoiler og nye baklykter... Som forventet hadde de selvsagt ikke disse delene på lager : bh :

Fikk et tlf.nr som jeg måtte ringe for å høre om sveise jobben. Noen som har erfaringer med NBS? Litt stress med at det er så langt unna, men jeg er åpen for alle alternativer... Kjedelig å ha lista stående i stua : gråter :

NBS rettet G40'n min etter et uhell i England. Gutta gjorde en bra jobb, og bilen ble levert blank, fin og nyvasket på Åpen Dag. Jeg trengte bare å kjøre den inn på utstillingen. Ser fortsatt bra ut, 2 år etter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg anbefaler per, boren til Onkel Tom`s garasje, han har gjort en del karroseri arb på bilen min. Ta kontakt med tom 91 30 30 30

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg anbefaler per, boren til Onkel Tom`s garasje, han har gjort en del karroseri arb på bilen min. Ta kontakt med tom 91 30 30 30

Takk for tipset :) Han kunne gjøre jobben han, men han hadde litt mye å gjøre til uken. Jeg avtalte å kontakte han igjen om jeg ikke finner noen som kan gjøre det i begynnelsen av uken som kommer...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner å bli en liten stund siden nå, men jeg fikk tilslutt montert panserforlengeren. Arbeidet ble utført av en som jobber på VAG på Jessheim. Resultatet ble meget bra og han skal nok også etterhvert får gjøre en større modifikasjon av bagasjeluken...

Jeg har ikke rotet meg til å få tatt noen bilder, men har et liggende som er tatt av noen da jeg var på vwaudi treffet på Rudskogen.

431009_14_full.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.