#1 Skrevet Januar 16, 2016 Symptomer: ved start av bilen i 15-20 minusgrader må jeg starte 2 ganger. Ved første forsøk virker det som den tenner men stopper umiddelbart. Ved andre forsøk starter den som normalt. Kjører konsekvent webasto i 30 min før start. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2016 Tror nå jeg vet årsaken. Virker som om bruk av webasto lurer en eller annen sensor til å tro at motor er gjennomvarm, og derfor reduserer glødetiden. Når jeg en sjelden gang glemmer og bruke webasto, glødes det lenger og bilen starter som normalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2016 da bruker du webastoen for kort. 30 min bør den stå på i 10- 15 minus tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 31, 2016 Har normalt kjørt den 25 min. Justerte opp til 30 min rett etter jul. Utgjorde ingen forskjell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 31, 2016 tror den var litt slik min skoda og med 2.0l tdi.. er ikke slik på min a8 3.0tdi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...