Styreenhet klima/varme 2005 Audi A4

Anbefalte innlegg

Heisann [emoji4]

Lurer på om noen har peiling på slikt?

Satt meg i bilen i går, og plutselig får jeg ikke justert annet en setevarme.

Står varmluft på, men jeg får ikke justert fart på vifte, varme, slå av, bakrutevarmer.

Kun setevarme[emoji38]

Er det bare å bytte hele styreenheten med en gang?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

AC Styreenheten (værtfall slik jeg har skjønt det) er delt litt inn i 2 biter. ene er AC, og andre for varme i stoler, da ikke alle bilene har varme i stolene. Ville først prøvd å resette bilen, evt ta ut kontakt av batteriet og vente en stund. Eller om du får til, plugge ut AC enheten og inni igjen. Det kan hende det er dårlig kontakt baki der.

Om AC enheten har tatt kveld (Som skjeldent skjer, men kan skje) så ville jeg lagt penger i ny, er litt avanserte greier å få fikset om det er noe galt med kretsene inne, men om det er bare dårlig kontakt så skal det være en enkel sak :)

$_12 (1).jpg

Bakom enheten så har setevarmer og varmesystemet egne kontakter (Hvilket det er akkurat nå er jeg usikker på, hadde B5 da jeg sist var borti dette)

Det kan også hende at noen av knappene har hengt seg, men om ikke noe fungerer så ville jeg først prøvd en resett :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for svar, skal prøve dette når jeg har tid [emoji1]

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.