#1 Skrevet Januar 17, 2016 Hei, Har satt inn aan motor i en gammel 94 mod 80 Quattro. Var lekasje på den berømte skruen på toppen på servo pumpa så byttet denne. Men fortsatt lekkasje , ved nøyere titt så jeg en liten sprekk i huset til pumpen ved skruen. Byttet pumpe alt og i fem min så sprekker huset på denne også på samme plassen. Pumpa har det ekstra hydr uttaket som er på s4 , men har bare blokkert denne. mulig det er feilen. Men har hatt tre slike motorer i slik bil før og aldri vert borti problemet... og alltid kjørt med s4 org pumpe... Noen Som har erfart samme ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 17, 2016 Jeg vil tro at siden du har blokkert uttaket som går til den hydrauliske bremsekraftforsterkeren, blir det for høyt trykk innvendig i pumpen som gjør at huset sprekker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 17, 2016 Ja er det som er tanken min også, husker bare ikke og ha hatt dette problemet før, må ha annen type pumpe da sikkert, så fremt man ikke kan kjøre det ekstra uttaket i tanken igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 17, 2016 2,5tdi har ikke det ekstra uttaket. Layout er for øvrig helt lik, så da er vel slik pumpe et bra alternativ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 17, 2016 Takker :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...