#1 Skrevet Januar 18, 2016 Skulle starte nå i mårrest og kjøre på jobb. Starter fint men får ingen turtall så at jeg ikke kommer meg opp den lille bakken jeg parkerer i engang. Noen som vet hva det kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 18, 2016 Kaldt hos deg i dag ? på min forige A4 frøs veivhusventilasjonen når gradestokken krøp under 20 blå, da var det såvidt den dro seg selv. Ole Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 18, 2016 Tipper litt nå, men jeg hadde samme problem på en 1.8T, da var det kamakselgiver (?) som var defekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 18, 2016 Ingen feilkoder. Ser at sensoren oppå hpfp er sprukket. Kan det gjøre at den ikke går? Har blokkert veivhusventilasjon (pcv delete). Men om det skulle være en sensor burde det ikke vært en feilkode? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 18, 2016 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...