#1 Skrevet Januar 18, 2016 Heisann Jeg har tenkt til å kjøpe diffuser til s5'en men den jeg skal kjøpe står det B8.5 Passer det til bilen min? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 18, 2016 Kommer ann på om bilen din er en prefacelift eller en facelift det;-) husker ikke helt når skifte kom, men ser god forskjell på dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 18, 2016 Skiftet kom i 2012. På bilder ser det ut som om bakfangerene er like men vanskelig å si 100%, jeg vet at når B8.5 A4 kom var det endringer på bakfangeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 18, 2016 Dette er B8 Denne er B8.5 Så er det forskjell på disse to? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 19, 2016 Ja, det er forskjell Mye av fanger er likt, men diffuseren er mer "kantete" på nyversjonen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...