#1 Skrevet Januar 18, 2016 Hei, Kjøpte meg i høst et Xenonkit til Passat 3C som jeg tenkte å putte i fjernlysa før vintern. Savner Xenon veldig fra forrige bil, vil ha bedre lys i fjernlysa(vil egentlig ha orginal bi-xenon, men det er dyyyyyrt, og mye jobb) Men den gang ei. Jeg var overbevist om at Xenon-kit med H7-pærer passet i lyktene(var dum nok til å ikke dobbeltsjekke) da pærene jeg har jo er H7. Men det er umulig å få testa pærene til et xenon-kit i pæreholderne som er i halogenlampene til Passat 3C. Vet noen om det finnes noe som passer? Antar jeg må ha noen andre pæreholdere som passer i samme festene, men aner ikke om det er å få tak i. Håper noen har noen erfaringer med dette Legger ved et bilde av pæreholdern med en vanlig H7-pære i, om det er til hjelp for noen. Problemet er jo at pærene på et xenon-kit går det kabler ut av på baksiden. Det passer dårlig for en pæreholder man skal stikke sokkelen på pæra inn i... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 19, 2016 Og jeg som håpet at du skulle ta deg bryet med å montere bixenon, lage en how-to guide slik at jeg kunne gjøre det etterpå. Synd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 19, 2016 Hadde jeg funnet orginal-lykter som ikke koster en mnd-lønn pr stk så skulle jeg tatt jobben med å ettermontere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 19, 2016 På 3BG brukes disse, og her er også 3C nevnt, mulig de passer? http://www.ebay.com/itm/VW-PASSAT-B5-5-B6-XENON-HID-BULB-HOLDERS-ADAPTORS-/371133152574 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 19, 2016 Har sett på de, samme som disse vel: http://www.ekstralys.no/products/clips-2-stk De likner ikke på de jeg har, ser forskjellig ut i innfestinga. Men kan jo være de passer allikevel. Får muligens prøvd litt senere. Hvis de passer, blir det "umulig" å feste dem med henda. De lange festene jeg har bilde av over her er det så vidt jeg får tak i og vridd med henda, for pæra sitter langt inn i lykta. Blir evt en utfordring om jeg skal feste sånne små klips.. 😖 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 19, 2016 Evt er det bare å plukke av blekket på den orginale og gi den et kutt så du får den rundt kabla. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...