Xenon-kit Passat 3C, finnes det noe som passer?

Anbefalte innlegg

Hei,

Kjøpte meg i høst et Xenonkit til Passat 3C som jeg tenkte å putte i fjernlysa før vintern.

Savner Xenon veldig fra forrige bil, vil ha bedre lys i fjernlysa(vil egentlig ha orginal bi-xenon, men det er dyyyyyrt, og mye jobb)

Men den gang ei. Jeg var overbevist om at Xenon-kit med H7-pærer passet i lyktene(var dum nok til å ikke dobbeltsjekke) da pærene jeg har jo er H7.

Men det er umulig å få testa pærene til et xenon-kit i pæreholderne som er i halogenlampene til Passat 3C.

Vet noen om det finnes noe som passer? Antar jeg må ha noen andre pæreholdere som passer i samme festene, men aner ikke om det er å få tak i.

Håper noen har noen erfaringer med dette :)

Legger ved et bilde av pæreholdern med en vanlig H7-pære i, om det er til hjelp for noen.

Problemet er jo at pærene på et xenon-kit går det kabler ut av på baksiden. Det passer dårlig for en pæreholder man skal stikke sokkelen på pæra inn i...

headlamp_passat3c.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og jeg som håpet at du skulle ta deg bryet med å montere bixenon, lage en how-to guide slik at jeg kunne gjøre det etterpå. Synd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jeg funnet orginal-lykter som ikke koster en mnd-lønn pr stk så skulle jeg tatt jobben med å ettermontere..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett på de, samme som disse vel: http://www.ekstralys.no/products/clips-2-stk

De likner ikke på de jeg har, ser forskjellig ut i innfestinga. Men kan jo være de passer allikevel. Får muligens prøvd litt senere.

Hvis de passer, blir det "umulig" å feste dem med henda. De lange festene jeg har bilde av over her er det så vidt jeg får tak i og vridd med henda, for pæra sitter langt inn i lykta. Blir evt en utfordring om jeg skal feste sånne små klips.. 😖

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Evt er det bare å plukke av blekket på den orginale og gi den et kutt så du får den rundt kabla.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.