#1 Skrevet Juni 16, 2005 Noen som har sett det nye norske Max Power bladet?? Bare en ting å si: Nina Marie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 16, 2005 Kult at to av medlemmene har fått biler på trykk i det nye bladet, og enda et medlem kommer på trykk i neste nummer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 16, 2005 Jeg savner et blad som presenterer andre måter å style biler på enn F&F looken.. F,eks guiden til styling av Golf3.. Men, til å være første nummer så syns jeg det var greit nok.. Pene bilder av både Raymond og N-M sine biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 16, 2005 Kult at to av medlemmene har fått biler på trykk i det nye bladet, og enda et medlem kommer på trykk i neste nummer! og hvis vi tenker på samme bil så er den for få minutter siden havnet i nye hender hører jeg rykter om, gleder meg godt til å se den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 16, 2005 syntes bare det var en norsk utgave av spoilernytt for mye plastic og juggel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 16, 2005 Helt enig med Frode her. Skal jeg lese bil blad vil jeg ha om bil, og ikke damer som bretter seg rundt om. Det er min mening da. Bilsport har fått til det ganske bra synes jeg. Om og FOR bil intresse. Og ikke FOR mye JPN biler. Liker virkelig mange av dem, bevares. Men det har jo tatt helt av, og de lingner jo ikke orginalen mange av dem. Ikke at VW/Audi har hatt tilfelle av sådanne også. Men men. Enda et bilblad i hyllene. Mere utvalg, og bedre for forbrukerne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 16, 2005 Tips. Kjøp siste norske FHM å få Max Power med på kjøpet. 2 blader for prisen av ett. Nina Marie er hot 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 16, 2005 holdt på å le meg ihjel når jeg leste om han som eier den STYGGE hondaen på forsida, der det sto alder: "gammel nok til å kjøre fra deg"-.. Skulle bare ønske han hadde prøvd med riskokeren.... hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 16, 2005 Synes heller ikke bladet var no særlig innholdsmessig.. Står like mye om bil i Vi Menn nesten.. Men gøy at to fra klubben er med synes jeg.. Men sant som mange av dere sier, bil blader skal inneholde stoff om biler, er jeg hypp på å se på lettkledde damer så er det nok av dette på nettet.. Men misforstå meg rett, Biler å damer er en super kombinasjon. Og bladet vil nok selge en del det tipper jeg.. Nok av de som vil ha i pose å sekk.. Nina Marie er gifte seg med materiale delux!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 16, 2005 Nina Marie er gifte seg med materiale delux!! Stemmer at hun er gift ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 17, 2005 Jeg savner et blad som presenterer andre måter å style biler på enn F&F looken.. F,eks guiden til styling av Golf3..Men, til å være første nummer så syns jeg det var greit nok.. Pene bilder av både Raymond og N-M sine biler Hæ, var det bilder av bilen hennes også La ikke merke til det jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 17, 2005 Jeg savna litt de der "Spit or swallow" spørsmålene på slutten av bladet... Ellers var det litt for mye kopi-og-oversett fra den engelske utgaven Må si jeg gleder meg mer til Gatebilbladet kommer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 17, 2005 Må si jeg gleder meg mer til Gatebilbladet kommer... Det er ute det, så på det for en mnd siden da jeg var i bergen sist. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 17, 2005 Det er ute det, så på det for en mnd siden da jeg var i bergen sist. Nope.. er ikke det "orntli" bladet som er ute...!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 17, 2005 Nope.. er ikke det "orntli" bladet som er ute...!! Er det utgitt et preview for å sjekke markedet først? For det som var nå var ikke allverden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 17, 2005 Det gatebil bladet som er ute nå, er ett blad der det er oversikt over alle de bilen som har blitt kåret til ukas gatebil i motorbørsen, så det gatebilbladet som er ute nå er gitt ut av motorbørsen.... Gleder meg til det "skikkelige" gatebil-bladet kommer ut eg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 17, 2005 Max for menn er et annet blad igjen vel? Et som og reklamerer mye. Bl.a i VG og der har de med hu Gatebil dama som jeg ikke husker navnet på nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 17, 2005 "Max for menn" er ett annet blad igjen ja.....Som nevnt tidligere i tråden kan en kjøpe FHM til 49 kr så følger det norske max bladet med i prisen.... Helene Rask du mener? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 17, 2005 Helene var det ja. Lurer på å kjøpe et Max for menn og se om det er noe og. Sikkert en konkurrent til FHM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 17, 2005 Var på realease party for bladet forrige fredag på masion, pratet med en av redaktørene, de kommer til å prøve å ha en vw/audi i hvert nr de gir ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 17, 2005 Det er jo bra! Så slipper vi å se så mye til alle "ris-kokerene" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 17, 2005 Det gatebil bladet som er ute nå, er ett blad der det er oversikt over alle de bilen som har blitt kåret til ukas gatebil i motorbørsen, så det gatebilbladet som er ute nå er gitt ut av motorbørsen....Gleder meg til det "skikkelige" gatebil-bladet kommer ut eg også Noen som kan være snill å hjelpe meg å få tak i ett eksemplar av dette bladet Har prøvd Narvesen på Grorud og Ski, uten hell.. Må jo nesten ha det, når x-Porsche`n min sannsynligvis er med Noen som vet hvor i Oslo-området det selges? Kan godt kjøpe det brukt også, hvis det er noen som har et tilsalgs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 17, 2005 Tror de selger det på dagligvare-butikker og på bensinstasjoner også.... Mener eg har sett bladet der værtfall...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 17, 2005 Noen som kan være snill å hjelpe meg å få tak i ett eksemplar av dette bladet Har prøvd Narvesen på Grorud og Ski, uten hell..Må jo nesten ha det, når x-Porsche`n min sannsynligvis er med Noen som vet hvor i Oslo-området det selges? Kan godt kjøpe det brukt også, hvis det er noen som har et tilsalgs kjøp FHM så slipper du å betale ekstra for et generelt dårlig blad.. : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 17, 2005 Tror ikke det er bladet MAX Trond snakker om ,men Gatebil-bladet til Motorbørsen...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...