#51 Skrevet Juni 20, 2005 : dum :Tenkte bydelen Vaterland i Oslo jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Juni 20, 2005 Mente Gatebil-bladet ja Noen som kan hjelpe Er det poscha som Pål kjøpte du tenker på??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Juni 20, 2005 Noen som har sett det nye norske Max Power bladet??Bare en ting å si: Nina Marie Åssen ser det ut på forsiden?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Juni 20, 2005 Eneste Porsche i detta nummeret er engelske Carisma's hvite 911, som var i engelske Max Power for lenge siden. Åssen Porsche hadde du Trond? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Juni 21, 2005 Er det poscha som Pål kjøpte du tenker på??? Jeg hadde en original Strosek 91`964, 3,6 Carerra 2. Bilen var fiolett met. med feite 10" OZ Futura og widebody+++ Var ukas gatebil i Motorbørsen for et par år siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Juni 21, 2005 Eneste Porsche i detta nummeret er engelske Carisma's hvite 911, som var i engelske Max Power for lenge siden. Åssen Porsche hadde du Trond? He he, og jeg presiserer for 3dje gang at jeg snakker om "Gatebilbladet", som ble nevnt tidligere i tråden Jeg hadde en original Strosek 91`964, 3,6 Carerra 2. Bilen var fiolett met. med feite 10" OZ Futura og widebody+++ Var ukas gatebil i Motorbørsen for et par år siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Juni 21, 2005 Tredje gang? Hør med Henrik i Gatebil henrik@gatebil.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Juni 21, 2005 Synes dette Max Power var ganske bra jeg Til sammenligning består jo Bilsport av 95% reklame, mens her var det ikke så ille At det ligner på den engelske utgaven synes jeg egentlig er en selvfølge da det er en norsk utgave av orginalbladet.. Men.. gleder meg til Gatebilbladet!! Og ja.. Nina Marie... nice bil.. hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...