#1 Skrevet Januar 19, 2016 Er på utkikk etter ABS sensor til venstre forhjul til coupe quattro 85 mod. Noe som har dette liggende eller vet hvor man får kjøpt nytt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 27, 2016 Ingen som har en brukt heller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2016 Om jeg får skiltnummeret, kan jeg gjøre et søk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 11, 2016 Ingen som hugger en bil jeg kunne tatt ABS fra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 16, 2016 Har vel ein pose med abs følere fra type89, men usikker på hvem sensor som er til hvor og om dei passer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 16, 2016 Mener eg tok vare på det meste da eg demonterte ABS på min urquattro, men om det er likt som på CQ aner eg ikke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...