Anbefalte innlegg

Har da to delte lykter med xenon på min s4.(Tidlig 99 mod) vurderer å konventere til hele face lift lykter fordi lyktene jeg har er sprukket og må skiftes ut uannsett.. Spørsmålet er da følgende: er det da mulig å flytte over xenon sattsen til en lykt uten xenon?Eller må jeg kjøpe lykter m eller klargjort for xenon? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den originale Xenon lykta har en D2S xenon pære, mens facelift lykta uten xenon har vel H7 pære for nærlyset. D2S pæra passer ikke i H7 sokkelen, og da må du evt flytte over den D2S sokkeldelen også noe jeg tviler på er praktisk mulig. I tillegg så må du ha en plass for ballasten (elektronikke), på originale facelift xenon så ligger de nederst inne i lykta. På din så ligger de kanskje i en boks utenfor ettersom det er en eldre utgave? (slik var det ihvertfall på originale xenon på passaten jeg hadde). For å gjenbruke noen av de gamle delene så må du nok kjøpe hovedlys som er beregnet for xenon.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.