#1 Skrevet Juni 16, 2005 Har da to delte lykter med xenon på min s4.(Tidlig 99 mod) vurderer å konventere til hele face lift lykter fordi lyktene jeg har er sprukket og må skiftes ut uannsett.. Spørsmålet er da følgende: er det da mulig å flytte over xenon sattsen til en lykt uten xenon?Eller må jeg kjøpe lykter m eller klargjort for xenon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 17, 2005 Den originale Xenon lykta har en D2S xenon pære, mens facelift lykta uten xenon har vel H7 pære for nærlyset. D2S pæra passer ikke i H7 sokkelen, og da må du evt flytte over den D2S sokkeldelen også noe jeg tviler på er praktisk mulig. I tillegg så må du ha en plass for ballasten (elektronikke), på originale facelift xenon så ligger de nederst inne i lykta. På din så ligger de kanskje i en boks utenfor ettersom det er en eldre utgave? (slik var det ihvertfall på originale xenon på passaten jeg hadde). For å gjenbruke noen av de gamle delene så må du nok kjøpe hovedlys som er beregnet for xenon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...