Golf Mk6 byttet til originale LED baklys - Tåkelys blinker av og til

Anbefalte innlegg

I sommer byttet jeg til originale LED baklykter på min Golf Mk6 fra 2010. Fram til nå har det vært to stk som har kommentert på at tåkelyset blinker av og til, og i dag fikk jeg se det selv da jeg rygget inntil en vegg. Noen som har vært borti det samme? Har ikke kodet om noe, så lampa i dashen lyser.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få det kodet så tipper jeg problemet er løst :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koder du forsvinner problemet nok

Gjorde det samme, og før det ble kodet, flimret baklyktene (merket det kun om du filmer eller prøver å ta bilde av baklyktene)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koder du forsvinner problemet nok

Gjorde det samme, og før det ble kodet, flimret baklyktene (merket det kun om du filmer eller prøver å ta bilde av baklyktene)

Har letet etter koding, men finner ikke noe som går på min bil. LED er vel kjent for å flimre på video, ser det spesielt godt i sakte film?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pga det er 2010modell? Har 2011, kjøpte kodeverktøy som var bare å plugge i. (Bilkomponenter.no)

Etter koding er det ikke antydning til flimring på min :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg har prøvd den, og at resultatet ble at det faktisk ikke gikk å endre binær-delen. :confused:

Pga det er 2010modell? Har 2011, kjøpte kodeverktøy som var bare å plugge i. (Bilkomponenter.no)

Etter koding er det ikke antydning til flimring på min :)

Hvor fikk du kodene fra? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når er Golfen produsert? Jeg vet enkelte fra 2009 må ha ny styreenhet for å takle LED lampene. Jeg hadde tatt en tlf til Sondre Hugaas, han kan nok hjelpe deg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når er Golfen produsert? Jeg vet enkelte fra 2009 må ha ny styreenhet for å takle LED lampene. Jeg hadde tatt en tlf til Sondre Hugaas, han kan nok hjelpe deg.

Bilen er registrert i midten av desember 2009. VIN sier at det er en 2010-modell.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.