#1 Skrevet Januar 20, 2016 Hei! Har kobla opp ett digifiz instrument i min golf, men er ett par ting som ikke funker enda. Det er vanntempen, er det egen sensor som må brukes? Evnt hvilken? Oljetemp, mener jeg har hørt det er egen sensor som må brukes på dette? får jeg brukt det fra en annen type vag? Tankmålern, igjen, eget armatur(?) som må brukes? hvilken bil stammer det fra? Utvendig temp sensor, kan jeg bruke detta fra en nyere type vag? sett på min passat 3bg at det er kun en ledning som går ut fra sensoren og det er bare en ledning bakpå instrumentet? Kan jeg da bruke den? Også en ting til, dette er kobla opp på en dieselbil, det meste funker, bortsett fra de tinga nevnt over her. Og turteller da, men den funker, bare at den lese "baklengs" hvis dere skjønner? når jeg ruser opp motoren så viser den fra toppen og ned Må jeg har en motstand her, eller funker det rett og slett ikke? Også, det instrumentet har gått over 300k, får jeg nullstilt det eller er det noen firmaer som tar på seg sånt? Instrumentet er forøvrig det som går til 7k Noen som har tips til meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 21, 2016 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 27, 2016 Ingen som kan hjelpe meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 27, 2016 http://www.clubgti.com/showthread.php?182273-88-MK2-16V-Digifiz-fuel-gauge-problem Det står delenummer på DIGIFIZ-sensor lenger ned i tråden EDIT; Ser du har Diesel nå.. Kan kanskje bli vanskelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 30, 2016 Hmm ja.. Går vell ann å få modda om litt tipper jeg Får svinge innom møller en dag å høre med de på delelageret der tipper jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...