#1 Skrevet Januar 22, 2016 Har akkurat kjøpt en Audi 80 GTE som skal pusses opp Alt av deler er av interesse Mest på utkikk etter interiør i første omgang, men har du deler til bilen ta kontakt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 7, 2016 bump. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 8, 2016 (endret) Har blått interiør i en delebil jeg har stående 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 8, 2016 Jeg har desverre ingen deler å selge deg, jeg vil bare oppfordre deg til å lage en aldri så liten prosjekttråd om bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 18, 2016 Har du bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 9, 2016 Bump. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 9, 2016 Har en audi 90 type 85 som jeg holder på å hugger. Komplett bil blått interiør. stolene er ikke nedslitte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...