#1 Skrevet Januar 22, 2016 Hei! Skal bestille komplett sett med baklykter til min A4 Allroad 2010mod. (noen av dere skjønner sikkert hvorfor...) Noen som har erfaringer med å bestille fra mister-auto.no? De lyktene jeg ser på der er har merke Spilu, kan jeg forvente lik kvalitet som originalt? Møller skulle ha 12k for komplett sett... Ser ut som jeg klarer å skaffe for 6k på nett : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 22, 2016 Originale koster rundt 5k om du handler fra riktig plass. Feks bilkomponenter eller oemvwshop, begge disse har vi avtaler med og de er å finne her inne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 22, 2016 okei, skal sjekke ut dette. Takk =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 22, 2016 har du link til noen av disse? finner ingen på de sidene du listet opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 23, 2016 Bilkomponenter - OWMVWSHOP. Salgstrådene her inne for Bilkomponenter - OEMVWSHOP. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...