#1 Skrevet Januar 22, 2016 Noen som har en formening om det er lurt å montere motorvarmer på 1.4TSI? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 22, 2016 Ja det er lurt, på alle biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 22, 2016 Det var raskt svart Bjørn Skal til å bestille deler imorgen. Noen som har tips til plassering av deler? Kontakt i fanger, batterilader og mottakeren til smart start. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 22, 2016 (endret) Til din får du kun defa element som varmer bunnpannen din ,så du får jo litt temperatur på oljen.Så det er ikke dumt nei Legg inn reg nr ditt her så finner du ut hvilket varmelement du skal bruke http://www.defa.com/no/automotive/warmup/find_your_engine_heater/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 23, 2016 Om prishoppet ikke er så stort så anbefaler jeg å gå for Link i stedet for Smartstart, én mindre ting å drasse på samt styringen ifra en app er virkelig genial. Angående plassering av kontakt så er jo den nederste grillen i fangeren en anonym plass, evt i tåkelys dekslene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 26, 2016 Jeg har smartstart, men mulig det blir ett link upgrade sett etterhvert..? Jeg har tittet litt under panseret på passaten og har ikke sett noe passende sted for å føre strømkabel inn i kupeen til kupevarmeren. Noen tips? Er det vanskelig å ta av plastdekselet på nedsiden av frontruten? Ser nesten ut til at den må av for å komme til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...