Anbefalte innlegg

Hei trenger hjelp fort. Er det mulig å bruke komplett drivakslinger med ledd foran fra enten en aeb Quattro eller forhjultrekker på en Audi A4 1.8tsq. Ser det e forskjell på dimmesjon på aeb sin forhold til den eg har. Vet det er 82hjullager hus Osv på den jeg har. Jeg har motorkode ajl 180hk quattro

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

forskjell på akslingene på 150hk vs 180hk.

mulig 150hk fwd har stor ytre drivknute sånn som 180hk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for svar, tror ikke 150hk har store ytre drivknute, men fwd drivakslinger er tjukkere akslingen/tennene som går inn i ytre drivledd så til mindre fra ytre drivledd til navet. Men eg har ett ytre drivledd til fwd 1.8tsQ 180hk. som e samme tjukkelse inn til drivleddet som til navet. Så tenkte meg en tur til høggeren imorra å få tak i aeb 1.8t fwd aksel. Satsa på lengden osv og ledda passer. så lenge ingen vet at det ikke kommer til å passe??

Har dette leddet liggendes som e ny.

https://www.bildeler.no/drivledd-ytre/audi/a4-8d2-b5/B/1999/AJL/?Vare=12293

Viss noen kunne ha målt tjukkelsen på 1.8t 150fwd drivaksel altså akslingen/tennene som går inn i ytre drivledd.

Det er vell ikke noe forskjell på flensen som e inn til kassa??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løst, akslingen var lengre men samme indre ledd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.